Adwords bez doświadczenia

Marketing internetowy wydaje się być atrakcyjną branżą. Nie można narzekać na nudę, lecz trzeba być na bieżąco by efektownie poruszać się w jego obrębie.

 

Jednym z oblicz marketingu w sieci są reklamy w wyszukiwarce sieci Google czyli tzw. Adwordsy. Niektórzy decydują się powierzać prowadzenie kampanii reklamowych specjalistycznym agencjom marketingowym, niektórzy biorą się za nie na własną odpowiedzialność.

 

Aby nauczyć się podstaw reklamy w Google można sięgnąć po „samouczki”. Obszerne materiały są dostępne na stronie Google Partners. Tam też jest możliwość uzyskania certyfikatu po zaliczeniu dwóch egzaminów. Program ten oferuje szkolenia z: sieci wyszukiwania, reklamowej, mobilnej, wideo czy Zakupów Google oraz sieci Analytics. Google Partners Łódź jest dostępny zarówno dla firm jak i osób indywidualnych.

 

Po przebyciu szkoleń można przystąpić do przeprowadzenia pierwszej kampanii. Jednak, jeśli podchodzimy do tego z obawami, to możemy skorzystać z narzędzia SeoPilot. Pomoże on nie tylko w jej prowadzeniu, ale i w optymalizacji oraz pozycjonowaniu stron. To funkcja przeznaczona zarówno dla dużych jak i małych firm oraz indywidualnych specjalistów. Jego zaletami jest między innymi to, że prognozuje on liczbę kliknięć, pomaga w utworzeniu i uruchomieniu kampanii oraz rekomenduje działania względem wybranego celu. Powstał między innymi po to, aby zaoszczędzić czas osób zajmujących się Adwordsami, a szczególnie marketingowcami prowadzącymi jednocześnie kilka działań reklamowych. System ten pozwala także na podglądanie słów kluczowych i ogłoszeń konkurencji, a więc można dzięki temu wprowadzić zmiany w swojej kampanii. Tworzy on także dla nas samych takie frazy i ogłoszenia.

 

Warto jest wypróbować jego możliwości, ponieważ narzędzie te może przyczynić się do pozyskiwania nowych klientów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *